السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
عندي سؤال حابب اعرف اجابته
هل يوجد طريقه تلغيم سيرفرapk الي pdf او txt بنفس الامتداد
هل يوجد ثغره للاندرويد لتحويل امتداد apk الي pdf او txt او اي امتداد اخر
بحيث ان الضحيه اما تضغط علي الملف txt او pdf يتم ارسال تبليغ دون تسطيب تطبيق
------------
عندي سؤال اخر
هل يوجد طريقه ربط سرفر apk جوه تطبيق معين زي المحترفين بحيث اما يضغط الضحيه علي التطبيق لا يعطيه تسطيب مرتين للسرفر والتطبيق
مثال زي تطبيق علي جوجل بلاي ملغم بيتم التجسس عليك بيتم تلغيمه السرفر جوه التطبيق بحيث اما الضحيه تسطب التطبيق لا يدري بما يوجد داخله
لان حتي الان لم اجد غير دمج السرفر علي التطبيق اما الضحيه بيعمل تسطيب وفتح بيجيلو تسطيب مره اخري للتطبيق وبكدا الضحيه هتشك انه سطب مرتين التطبيق
وشكرا
واما بحثت عرفت ان مطور spynote الموقع الرسمي بتاعه بيعمل الطريقه دي بس بي4000$وهذا كثير جدا بنسبه للمبلغ ان الغم تطبيق علي جوجل بلاي ويكون السرفر جوه التطبيق بيتسطبو معا بعض بضغطه واحده دون يطلب منك تسطيب اخر

A

alpha

ExpErt Hacker
نظام التشغيل
linux
أفضل الإجابات
0
كنت افكر فى طريقة كهذه ولكن راح يحتاج أن يكون noip بدخل DeX وليس resource حتى يتم تحويلة pdf او غيرها ولا اعرف ممكن تنجح فكرة الى فى دامغى ولا لا بقالى شهر مش بفتح كمبيوتر لهذا لم اسطتيع تجريب فكرة

wesamsaref

wesamsaref

Beginner Hacker
نظام التشغيل
windows_10
أفضل الإجابات
0
كنت افكر فى طريقة كهذه ولكن راح يحتاج أن يكون noip بدخل DeX وليس resource حتى يتم تحويلة pdf او غيرها ولا اعرف ممكن تنجح فكرة الى فى دامغى ولا لا بقالى شهر مش بفتح كمبيوتر لهذا لم اسطتيع تجريب فكرة
جرب كدا وقولي هتنجح معك او لا لان انا محتاج ثغره او طريقه ازاي احول سيرفرapkلاي ملف اخر txt او pdf او اي امتداد بحيث اما الضحيه تفتح الملف او الامتداد المعين اللي اترسله يوصل التبليغ علطول بدون ما يسطب السيرفر
لان الحوار دا شغال علي اجهزة الكمبيوتر والاب توب والماك بس حاليا كله بقي بيستخدم الموبيل الموبيل بقي اساسي في حياه اي شخص مش الكمبيوتر او الماك
لازم يكون في تطوير وثغرات وبرامج بحثت كتير بس للاسف كله بفلوس مش لاقي شرح او اداه مجانيه فياريت اي مساعده من اعضاء الsa3ka المحترفين

A

alpha

ExpErt Hacker
نظام التشغيل
linux
أفضل الإجابات
0
جرب كدا وقولي هتنجح معك او لا لان انا محتاج ثغره او طريقه ازاي احول سيرفرapkلاي ملف اخر txt او pdf او اي امتداد بحيث اما الضحيه تفتح الملف او الامتداد المعين اللي اترسله يوصل التبليغ علطول بدون ما يسطب السيرفر
لان الحوار دا شغال علي اجهزة الكمبيوتر والاب توب والماك بس حاليا كله بقي بيستخدم الموبيل الموبيل بقي اساسي في حياه اي شخص مش الكمبيوتر او الماك
لازم يكون في تطوير وثغرات وبرامج بحثت كتير بس للاسف كله بفلوس مش لاقي شرح او اداه مجانيه فياريت اي مساعده من اعضاء الsa3ka المحترفين
قول لى اسعد ههه فالمحترف الوحيد هههه بس هشوف الموضوع انا عملت وينذو جديدة اهو ونزل التعرفيات وارح اجرب

wesamsaref

wesamsaref

Beginner Hacker
نظام التشغيل
windows_10
أفضل الإجابات
0
قول لى اسعد ههه فالمحترف الوحيد هههه بس هشوف الموضوع انا عملت وينذو جديدة اهو ونزل التعرفيات وارح اجرب
ماشي مستني اهو 😂اكيد هتوصلها 😁

• اعجبني
التفاعلات: alpha
A

alpha

ExpErt Hacker
نظام التشغيل
linux
أفضل الإجابات
0
ماشي مستني اهو 😂اكيد هتوصلها 😁
لو ساعدتنى فى شئ ناو راح اعمل عليها اليوم كلمنى خاص

M

Magma

Beginner Hacker
نظام التشغيل
windows_10
أفضل الإجابات
0
ازاي عن طريق ملف txt او pdf يتم تشغيل السيرفر ؟!

wesamsaref

wesamsaref

Beginner Hacker
نظام التشغيل
windows_10
أفضل الإجابات
0
لو ساعدتنى فى شئ ناو راح اعمل عليها اليوم كلمنى خاص
اوك ابعت الخاص بتاعك او الواتس

• اعجبني
التفاعلات: alpha
wesamsaref